counter create hit

مطالب مرتبط:

بهتاشِ پایتخت: حکم پیاز وسط ترشی را داشتم

اگر مخاطب جدی تئاتر باشید او را از سال ها قبل می شناسید و اگر اهل سینما هستید، درخشیدنش را در فیلم هایی مثل «لانتوری» و «کارگر ساده نیازمندیم» دیده اید و اگر نه، او را در چند سریال تلویزیونی دیده اید و امروز بهرام افشاری را بیشتر با نقش آفرینی در یکی از شخصیت های ا ...

الویری: جهانگیری به مشکل «سپنتا» رسیدگی کند

مرتضی الویری روز پنجشنبه در چهارمین اجلاس شورای عالی استانها در محل ساختمان قدیم مجلس افزود: مردم شهر یزد در یک انتخابات آزاد به این فرد رای داده اند و وی آرای کافی برای حضور در شورای اسلامی شهر یادشده کسب کرده است اما اکنون مشکلات جدی دارد که درخواست رسیدگی این وضعیت ...

جزئیات جدید پرداخت ارز دانشجویی

مبلغ قابل تأمین ارز دانشجویی حداکثر سالانه ۱۵۰۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها بابت شهریه دانشگاه و حداکثر ماهیانه ۱۰۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها برای دانشجو و حداکثر ماهیانه ۵۰۰ دلار برای هر عضو خانواده وی است. ...

کدام پیام رسان داخلی مورد اعتماد است؟

در حالی که اخیرا موضوع مهاجرت از پیام رسان های خارجی به داخلی ها بیشتر مطرح شده و در شرایطی که تصمیم برای فیلترینگ تلگرام هنوز مشخص نیست، مسوولان، کسب وکارها و کاربران اینترنتی را به راه اندازی راه های ارتباطی دیگری به غیر از تلگرام در پیام رسان های بومی تشویق کرد ...

عضور شورا: خبری از قرارداد های شبهه دار نیست

محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران افتتاح سامانه شفافیت مالی شهرداری را نشان دهنده پایبندی شهرداری و اعضای شورای شهر دانست و گفت: «رونمایی از این سامانه ثابت کرد که حاشیه های ایجاد شده مانع از انجام وظیفه ما نمی شود و اعضای شورای شهر تا جایی که در توان دارند در ...

نمایندگان دلشان برای گردشگری می سوزد؟!

رییس انجمن صفنی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: اگر نمایندگان مجلس دلشان برای گردشگری می سوزد پس چرا لایحه افزایش سه تا شش برابری عوارض خروج از کشور را مصوب کردند؟! ...

موضوع انتقال پایتخت اداری همچنان در دستور کار

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رفع مشکلات پایتخت اداری تهران جزو اولویت های نظام سیاسی کشور است گفت: حل مسائل تهران نیاز به مطالعات دقیق دارد، اما این بدان معنا نیست که موضوع انتقال پایتخت اداری کمرنگ و یا از دستور کار خارج شود. ...

بارش های ایران به 103.5 میلیمتر رسید؛ 49 درصد کمتر از سال قبل

بارش های ایران به 103.5 میلیمتر رسید؛ 49 درصد کمتر از سال قبل

میزان بارش های ثبت شده از ابتدای سال آبی جاری تا عصر روز گذشته به 103.5 میلی متر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهشی 49.6 درصدی داشته است. ...

کشف پنج محموله جدید قاچاق انسان +عکس

ماموران گمرک طی پنج عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۷ نفر شدند و به همین ترتیب تعداد کشف قاچاق انسان توسط ماموران گمرک به ۴۳ نفر در سال ۹۷ رسید.

انتقال پایتخت اداری راه حل قطعی مشکلات تهران نیست

معاون وزیر راه با تأکید بر اینکه رفع مشکلات تهران جزو اولویت های اساسی نظام سیاسی کشور محسوب می شود، گفت: قطعا ساماندهی مسائل تهران نیاز به مطالعات دقیق دارد. ...

کدام پیام‌رسان‌ داخلی مورد اعتماد است؟

در راستای تصمیم مسوولان برای مهاجرت به پیامâرسانâهای داخلی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کانالâهای اطلاعâرسانی خود را در شبکهâهای اجتماعی داخلی اعلام کرده است. ...

خشکسالی، آب را امنیتی کرد

دادستان یاسوج گفت: مسائل مرتبط با کم آبی و خشکسالی باعث شده موضوع آب به موضوعی امنیتی و حساس تبدیل شود.

نحوه دریافت ارز مسافری و دانشجویی

محمدعلی کریمی در ارتباط زنده تلفنی با شبکه خبر با تشریح دستور العمل بانک مرکزی درباره پرداخت ارز مسافرتی گفت: ما از طریق پلیس فرودگاه مطلع شدیم که تعدادی از مردم برای دریافت ارز در مبادی خروجی (فرودگاهها) به باجه بانک ملی و بانک های دیگر مراجعه می کنند و تقاضای ار ...

انگلیس با عملیات نظامی علیه سوریه موافقت کرد

کابینه نخست وزیر انگلیس در نشست اضطراری روز پنج شنبه، با لزوم «اقدام» جهت بازدارندگی در برابر کاربرد تسلیحات شیمیایی موافقت کرد.

توسعه قطعه سازان کمربند بستن/ نزدیک خطوط تولید این خودرو در مرحله

نفس قطعه سازان بند آمد/ تعطیلی خطوط تولید در یک قدمی خودروسازان

گزارش اقتصاد آنلاین در طول ماه های اخیر نوسانات نرخ ارز بر تولید کنندگان و واردکنندگان تاثیر بسیاری است. در چنین راهی است که قطعه سازان بارها و بارها نسبت به نوسانات نرخ ارز و مشکلات. اما نه تنها گره از مشکلات به آشکار شدن ... اما حتی ارز نیز شد. حال سؤال این است که برای بالا بردن این قطعه را می توانید به ادامه مسیر با نرخ 3800 دلار 4000 هزار نفر از تومانی را ندارند، اکنون چگونه می توانند قطعات با نرخ پنج هزار تومانی را وارد کنند و به چرخه تولید برسانند؟ در همین زمینه رضا رضایی- عضو انجمن همگن نیرو محرکه قطعه سازان کشور می گوید : « در حال حاضر افزایش نرخ دلار بر زندگی مردم عادی تاثیر بسزایی گذاشته است چه برسد به صنایعی همچون قطعه سازی و خودروسازی که فعالیت آن ها به نرخ ارز وابسته است. اکنون قطعه سازان فقط فعالیت می کنند که قطعات به موقع به خط تولید برسد و خط تولید نخوابد». او تاکید می کند: « طی دو ماه اخیر موانع و مشکلاتی همچون سد های مقاوم بر سر راه حرکت صنعت قطعه سازی قرار گرفته است و اکنون این صنعت نیاز به مدیریت بحران دارد». به گفته رضایی، در حال حاضر شرایط در صنعت قطعه سازی و خودروسازی نیازمند مدیریت بحران دارد و این صنعت در حالی به حیات خود ادامه می دهد که با هر نوسان نرخ ارز، نفسش به شماره می افتد». رضایی می افزاید:« تاثیر نوسانات نرخ ارز بر صنایع کشور شدید و نگران کننده است، چراکه صنعت کشور به ویژه صنعت خودروسازی و قطعه سازی روی لبه تیغ حرکت می کند و اگر قطعه ساز نتواند به موقع قطعه را به خط تولید برساند، که البته به زودی این امر محقق می شود، خط تولید باز می ایستد». او با اشاره به اینکه اکنون به پایان سال نزدیک می شویم و بازار شب عید را در پیش داریم می افزاید: «هنوز معوقات حقوق و دستمزد کارگران پرداخت نشده است و این یک مسئله مهم در صنعت کشور است. هنگامی که گفته می شود اقتصاد رو به رشد و روان است، پس چگونه هنوز توان رقابت در بازارهای جهانی را نداریم و صنایع با مشکل پرداخت مواجه هستند؟» رضایی اظهار می کند: « در تمام دنیا صنعت قطعه سازی و خودروسازی به عنوان یک صنعت استراتژیک محسوب می شود، چرا که این صنایع در تولید ناخالص ملی کشورها تاثیرگذارند و دولت ها نیز از آنها حمایت می کنند، اما در ایران نه تنها حمایت بنگاه های تامین سرمایه وجود ندارد، بلکه حمایت بانک ها، و سایر عوامل حمایتی نیز دریغ می شود». به گفته عضو انجمن همگن نیرو محرکه قطعه سازان کشور، تثبیت شرایط محیطی برای یک بنگاه باید به گونه ای باشد که آن بنگاه بتواند در کیفیت، قیمت تمام شده، ارائه خدمات ارزش افزوده و سایر خدمات متداول برنامه ریزی داشته باشد؛ اما در ایران با نوسانات نرخ ارز چگونه این برنامه ریزی ها محقق خواهد شد؟» در حالی فشار نرخ ارز در حال گرفتن نفس قطعه سازان است که روز گذشته وزیر صنعت و رییس کمیسیون صنایع مجلس بر حمایت از قطعه سازان تاکید کردند اما مشخص نیست که این چه نوع حمایتی ست که حتی کوچکترین گامی برای کاهش فشار افزایش نرخ ارز بر این بخش از صنعت برداشته نمی شود؟ آیا سیاست گذارانی که پشت تریبون ها به زیبایی از حمایت سخن می گویند، از واقعیت موجود خبر دارند یا صرفا متن سخنرانی را ایراد می کنند که دیگری برایشان نگاشته است؟